سدناسدنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

سدناعسل

سدنا عسل وسفرتابستانی

1392/5/30 3:04
نویسنده : مامی سدنا
885 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفرتابستانی 92 دقیقا 29 خرداد باسفربه شیرازشروع شد...که قراربودیک هفته

 

 

 

باشه که بنابه دلایلی 2ماه طول کشید...

 

 

البته اینم بگم که نزدیکای شیراز یه تصادف نه چندان کوچولوداشتیم که خداروشکر به خیرگذشت...ولی

 

 

دخمل مامان کلی ترسیده بود...دماغشم حسابی ورم کرد وکبودشدگریه

 

 

خلاصه این دوماه سدنا بادخمل خاله ها ودخمل عمه و....کلی بازی کرد وبهش خوش گذشت...

 

 

الانم که یه چندروزیه برگشتیم خونه ...همه چیزبراش تازگی داره فرشته

 

چندتا شعرم یادگرفته..

 

 

تاب تاب آبازی  خدامنو ننازی

 

یه توپ دارم ققیه ...

 

اتل متل توله....

 

که البته بیشتر قسمت شعرارو فقط لباشو وتکون میده یافقط چندتاکلمه ازاونارومیگه...

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

غزل
30 مرداد 92 14:03
خدارو شکررررررر که بخیر گذشتهههه
.



آره واقعاااااااااا بخیرگذشت
صنم
30 مرداد 92 18:12
همیشه به سفر سدتا گلی...............
مامان آلما
3 شهریور 92 15:00
سفر به خیر. خدا رو شکر که مشکلی واستون پیش نیومد



ممنون مامان آلماجون

بووووووس براآلماجون
شیرین بانو مامان موژان و علی
11 شهریور 92 23:37
وای خدا رحم کرده الهی شکر که به خیر گذشته صدقه فراموش نشه
مامان ترمه
24 شهریور 92 16:13
عزیزم خدا همیشه جای شکرش رو میگذاره.خیلی ناراحت شدم.آخه خودم تجربه تصادف رو دارم درکتون میکنم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سدناعسل می باشد